Ravenclaw

 
W tym domu najbardziej ceni się mądrość i bystrość – tacy powinni być uczniowie do niego należący. A może w Ravenclawie Zamieszkać wam wypadnie, Tam płonie lampa wiedzy, Tam mędrcem będziesz snadnie. Opiekunem jest nauczyciel zaklęć – Filius Flitwick, zaś duchem jest Szara Dama. Zwierzę to orzeł (w filmach kruk), a kolorami jest brąz i niebieski (w filmie brąz zastąpiono srebrem). Wejściem są drzwi bez klamki i dziurki od klucza, jedynie z kołatką w kształcie orła, nie ma hasła, trzeba odpowiedzieć poprawnie na pytanie. Kiedy odpowie się źle, trzeba czekać, aż ktoś inny odpowie poprawnie. Wtedy orzeł wpuści uczniów do środka. Dom znajduje się w zachodniej wieży. Pokój wspólny jest okrągły, ma olbrzymie okna z widokiem na błonia. Na suficie na ciemnogranatowym tle namalowane są gwiazdy. Znajduje się tu posąg założycielki Roweny Ravenclaw wraz z repliką diademu.

Uczniowie:

Rok I:


~Katy Raven~
~Ravenclaw~
~11 lat~
~Półkrwi~
Klasa I
~
Cechy charakteru: Jestem leniwa, ale kiedy na czymś bardzo mi zależy robię to od razu, niecierpliwa, lojalna, ambitna, ufna -co jest moją wadą i zaletą-, uparta, wesoła, mam ciekawy sposób myślenia po prostu często kombinuje, łatwo się ekscytuje, samotniczka.
Aparycja: brunetka, szczupła, brązowe oczy, blada cera.
Patronus: Nie nauczyłam się jeszcze wyczarowywać.
Różdżka: Lipa, szpon hipogryfa, dziesięć cali.
Bogin: Śmierć. A z rzeczy materialnych to: Robale, wszelkie robale.
Zwierzak: Płomykówka zwyczajna - sowa
Partner: Brak.
Rodzina: Mama mugolka, tata czarodziej, babcia i dziadek od strony taty to również czarodzieje a od strony mamy to dziadek jest mugolem
Inne: Interesuje się fotografowaniem, pisaniem oraz kosmosem -ogólnie astronomia- uwielbiam czytać, słuchać muzyki, zwierzęta i kocham ciasta. Nie potrafię pocieszać. Mogę zrobić wszystko, tylko nie każcie mi pocieszać innych. Mogę również wspomnieć, że wszelkie zaopatrzenie do szkoły jest już gotowe.
Operator: martynakruk2703@interia.pl

Rok II:

---

Rok III:

---

Rok IV:

---

Rok V:

---

Rok VI:

---

Rok VII:

---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz